Translate

My MTB has DIABETES

Diabetes is something that cycling with me since 21 years ago, I’m 41. The blue O Project regarding the disclosure of diabetes disease associated with the practice of MTB, talking, discussing and to clarifying some aspects, from who has to deal with these two situations simultaneously.

OBRIGADO/Thanks www.ONEBODY.eu - www.VITARGO.com

OBRIGADO/THANKS ONEBODY - VITARGO,
 
Representante exclusivo para Portugal de produtos para nutrição desportiva e dietética. Para as minhas HIPOS (naquela altura do trilho...) já têm tratamento com www.vitargo.com o resto, tento eu tratar com uma alimentação SEMPRE equilibrada.
 
Comprar na www.onebody.eu é comprar directamente no representante da Marca, sem intermediários, sem comissões, podendo assim encontrar a melhor relação preço/qualidade, GARANTIDAMENTE.


Exclusive representative in Portugal of sport nutrition and dietetics products. To my low blod sugar (on the track...) I've already www.vitargo.com as a treatment to fight, with the rest, I will try to deal with a balanced diet EVER.

Sem comentários:

Enviar um comentário